Nebylo to ale rozhodnutí z hodiny na hodinu. Než se rozhodli k tomuto kroku, sledovali blogy o domech na kolech a o digitálním nomádství. Poté prodali dům o rozloze 2 000 metrů čtverečních, dvě auta a koupili domeček o rozloze 200 metrů čtverečních, který lze vzít kamkoli s sebou. Lauren k tomu v rozhovoru pro Dailymail řekla: "Náš normální dům jsme milovali, ale nejsme lidé, kteří lpí na věcech, takže ho prodat nebylo příliš těžké. Ve skutečnosti to bylo docela osvobozující."

Krásný pocit, že máme své doma kdekoli Zdroj: Profimedia.cz

Pár cestuje po celém USA a podporuje podobně smýšlející lidi z Hnutí drobného domu. Že jde cestovat, pracovat, a zároveň žít plnohodnotně, dokazují bývalí elektrotechničtí inženýři také tím, že domeček sdílí se svými dvěmi psy Otisem a Colbie, kteří se rádi uvelebí v druhém patře. Zrovna druhé patro tohoto neobvyklého karavanu je raritou, jelikož na amerických cestách nesmí jezdit auta vyšší než 5 metrů. Pár se ale rozhodl, že spací část bude mít vyvýšenou a ušetřili tak prostor. Jejich domov je dva a půl metru široký, 6 metrů dlouhý a spodní podlaha bez spací části má 140 metrů čtverečních.

Čtěte také

7 nejslavnějších zdí světa: bránily, rozdělovaly i tvořily dějiny

Čtěte také

7 nejslavnějších zdí světa: Bránily, rozdělovaly i tvořily dějiny

Pohodlí jim, kromě vyvýšené ložnice, zaručuje kuchyň s umyvadlem, lednicí, sporákem, sklopnými židlemi a stolem, posezení a koupelna se sprchou a toaletou. Pro případ ubytování v kempu má dům, jako klasický karavanový přívěs, také napájení na vodu a 120 wattové zásuvky. Na kempech ale nejsou závislí. Samozřejmostí je plynová bomba a solární čerpadla.

Kuchyň s umyvadlem, lednicí, sporákem, sklopnými židlemi a stolem Zdroj: Profimedia.cz

Dík tomu, že pár prodal veškerý svůj majetek, mohli si koupit nové silnější auto a žít z našetřených peněz. "Dům a pick up jsou vyplaceny a ušetřili jsme asi 18 000 dolarů (400 tisíc korun) na cestování po dobu šesti měsíců, " řekl pro Dailymail Patrick a dodává: „To zahrnuje veškeré naše jídlo, benzín, poplatky za kemp, pojištění a všechny další výdaje, které nám vzniknou. Naštěstí žijeme bez dluhů."

Čtěte také

Karlův most

Čtěte také

Deset nejpozoruhodnějších mostů světa: Patří mezi ně i náš Karlův

Šťastný pár ale přiznává i určité nevýhody, které se týkají cestování s neobvyklým domečkem na kolech. Prvním z nich je otázka: "kam s odpadní vodou"? Jelikož nejsou připojeni na kanalizaci, musí vodu po sprchování a mytí nádobí zachytávat a posléze řádně zlikvidovat. „Nejsložitější je však řídit, když tahám dům za sebou. Není totiž konstruován jako cestovní přívěs a pokud je silnice hrbolatá a fouká vítr, je rychlost mnohem menší než naše maximální, což je kolem 96 km/h. Ale ten pocit, že mám své doma kdekoli ho mohu postavit a žít na plný úvazek, to nahradí."