Konstrukční a technologická společnost si Galilea představuje jako modulární vozidlo s elektrickým podvozkem, na němž stojí "krabice" s potřebným vnitřním vybavením. Absence řídícího prostoru právě umožňuje zkonstruovat karavan připomínající rozlehlý obývací pokoj na kolech.

V roce 2025 má přijít na trh první autonomní karavan Zdroj: Profimedia.cz

Svou vizi firma rozšiřuje na služební cesty a podnikání na cestách. Zájemci by si karavan mohli pronajmout pouze na konkrétní trasu a podle svých potřeb si nadefinovat vnitřní vybavení. Únavné cestování s nutností řídit několik hodin, a zároveň vyřizovat pracovní hovory, by se tak mohlo stát minulostí.

Celý koncept Galelio ukazuje, jak mohou technologie a digitalizace změnit tvář nejen cestování, ale samotného kempování nebo ubytování. Nadšenci do obytných vozů argumentují, že vlastní karavan je pohodlnější než stan nebo sdílené ubytování v hotelech. Právě na tom staví svou filozofii i společnost Hymer, která chce vytvořit samostatný a komplexní ekosystém. Ten by měl sloužit jako modulární kempová služba. Každý zákazník by si mohl navrhnout, jak má jeho karavan vypadat a podle zadaných specifikací by se takto zkonstruoval.

 Nadšenci do obytných vozů argumentují, že vlastní karavan je pohodlnější než stan nebo sdílené ubytování v hotelech Zdroj: Profimedia.cz

Díky tomu, že v karavanu chybí prostor na samotné řízení, bude mnohem vzdušnější. Kromě standardního vybavení, jako je kuchyňská linka s digitálním panelem, postel pro dva, koupelna s WC nebo jídelní kout, bude celá kabina vybavena průhlednými informačními displeji na oknech a stanicí pro sledování zdravotní kondice. Dostatečně velký akumulátor a velkokapacitní solární panely na střeše by měly zajistit jízdu založenou pouze na elektřině. Na elektřinu by mělo fungovat i vnitřní vybavená jako sporák, lednice, klimatizace a topení.

Nadšenci do přírodního kempování, kteří by si nechtěli vizi Galilea ujít, si mohou objednat samohybný podvozek. Ten by měl zajistit průjezdnost i náročnými terény.